TVB-EduPack � An interactive learning and scripting platform for The Virtual Brain

نویسندگان
چکیده

برای دانلود باید عضویت طلایی داشته باشید

برای دانلود متن کامل این مقاله و بیش از 32 میلیون مقاله دیگر ابتدا ثبت نام کنید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

TVB-EduPack—An Interactive Learning and Scripting Platform for The Virtual Brain

The Virtual Brain (TVB; thevirtualbrain.org) is a neuroinformatics platform for full brain network simulation based on individual anatomical connectivity data. The framework addresses clinical and neuroscientific questions by simulating multi-scale neural dynamics that range from local population activity to large-scale brain function and related macroscopic signals like electroencephalography ...

متن کامل

An Interactive Virtual Reality Platform for Studying Embodied Social Interaction

We present an interactive virtual reality platform for studying the role of embodied social interaction in the context of language learning. The virtual environment consists of virtual objects, a virtual table, and most importantly, a set of virtual students with different social-cognitive skills. Real users are asked to serve as language teachers and teach virtual learners object names. They c...

متن کامل

An interactive virtual audience platform for public speaking training

We have developed an interactive virtual audience platform for public speaking training. Users’ public speaking behavior is automatically analyzed using audiovisual sensors. The virtual characters display indirect feedback depending on user’s behavior descriptors correlated with public speaking performance. We used the system to collect a dataset of public speaking performances in different tra...

متن کامل

an investigation into the impact of m-game-enhanced blended module of teaching and learning on iranian students english literacy skills and subskills learning

پژوهش حاضر با پیوند رسانه های قدیمی و جدید یاد دهی و یادگیری _طرح داستان و بازی های همراه ــ در یک پو دمان ترکیبی، در صدد قیاس شیوه ی یاد دهی و یادگیری مبتنی بر بازی مهارت های فرعی و اصلی واژگان، خواندن و نوشتار سواد انگلیسی با شیوه های مرسوم آن بود. به این منظور با کاربرد یک طرح سه گانه همراه با الگوی نظام آموزشی (تومی، 2010)، بازی های از پیش ساخته شده و بومی قابل عرضه از طریق ارتباطات سیّار (ب...

ذخیره در منابع من


  با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ژورنال

عنوان ژورنال: Frontiers in Neuroscience

سال: 2015

ISSN: 1662-453X

DOI: 10.3389/conf.fnins.2015.91.00046